جستجو در پایگاه اینترنتی کنگره مدیریت
Loading
اخبار روز
بهره وری سازمان های دولتی

بهره وري سازمانهاي دولتی هر کشور، یکی از مهمترین مؤلفه هاي توسعۀ آن کشور محسوب میشود.


ادامه مطلب ...

روش های تحقیق در بازار وتفاوت آن با تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند 


ادامه مطلب ...

استراتژی بازار محوری

در اين مقاله ضمن بررسي ابعاد استراتژي بازار محوري به رابطه ي آن با اهداف بازاريابي توجه شده است . 


ادامه مطلب ...

مدیریت انتقال تکنولوژی

اهميت تكنولوژي به عنوان عامل اصلي و موتور توسعه اقتصادي در جهان امروزمشخص است . تكنولوژي در دامان دانش پرورش مي يابد.


ادامه مطلب ...

پیام دبیر

بسیار مایه افتخار است که در به ثمر رساندن کنگره بین المللی مدیریت بازرگانی ایران در خدمت جامعه مدیران هستم. بر همه عزیزان عیان است که تدارک و فراهم کردن بستر اجرایی یک همایش علمی مستلزم تلاش بی وقفه و برنامه ریزی دقیق و منسجم می باشد، انجام این وظیفه خطیر عزم جدی و همت عالی طلب می کند. بنده و گروه اجرایی کنگره بین المللی مدیریت بازرگانی ایران سال 96 برآنیم که با یاری پروردگار و پشتیبانی مثال زدنی شما مخاطبان و دوستدران علم مدیریت، همایش ای در خور نام بلند مرتبه کشور عزیزمان ایران برگزار نماییم. امید است ستاد اجرایی کنگره مدیریت بازرگانی با حضور و بهره­مندی از نظرات اندیشمندانه مخاطبین و دوستداران عزیز، همگام با سیاست­ها و اهداف پیشرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای ارزش نهادن به توانمندی و سرمایه­­ های گران کشور در راه اقتدارملی ایران، در دستیابی به اهداف، موفق و سربلند گردد.

با کمال افتخار منتظر مشارکت، نظرات ، پیشنهادات و حضور گرم شما عزیزان هستیم.

با سپاس و احترام

 

عضویت در خبرنامه همایش

مرکز همایش