همایش بین المللی مدیریت ایران




جستجو در پایگاه اینترنتی کنگره مدیریت
Loading
اخبار روز
بهره وری سازمان های دولتی

بهره وري سازمانهاي دولتی هر کشور، یکی از مهمترین مؤلفه هاي توسعۀ آن کشور محسوب میشود.


ادامه مطلب ...

روش های تحقیق در بازار وتفاوت آن با تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند 


ادامه مطلب ...

استراتژی بازار محوری

در اين مقاله ضمن بررسي ابعاد استراتژي بازار محوري به رابطه ي آن با اهداف بازاريابي توجه شده است . 


ادامه مطلب ...

مدیریت انتقال تکنولوژی

اهميت تكنولوژي به عنوان عامل اصلي و موتور توسعه اقتصادي در جهان امروزمشخص است . تكنولوژي در دامان دانش پرورش مي يابد.


ادامه مطلب ...

تصمیم گیری ومدلهای آن

آيا تصميم گيري، پديده عجيب و ناشناخته ايست يا آنكه كار راحت و ساده ايست؟ هنوز معلوم نيست كه چگونه، چه موقع و كجا تصميم ساخته و پرداخته مي شود.


ادامه مطلب ...

فرایند توسعه محصول جدید

متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است


ادامه مطلب ...

مدیریت و مالکیت فکری در سازمانهای دانش بنیان

فرایندهای مستندسازی دانش های کسب شده و یافته های پژوهشی با بهره گیری از مصادیق مالکیت های فکری (به ویژه ثبت اختراعات) و حقوق ناشی از آنها، از فرایندهای ضروری جهت پشتیبانی است.

 


ادامه مطلب ...

1200 واگن مترو در راه تهران

6 شهریور 1395

کنگره بین المللی جامع مدیریت ایران با هدف بررسی دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی ارزنده پژوهشگران در زمينه مديريت و صنعت، معرفی نوآوری های دانش مدیریت وصنعت درحوزه داخلی و بین­ المللی و تبادل دیدگاه ها، با محوریت مدیریت مالی و سازمان های اقتصادی، مدیریت در شرایط تحریم اقتصادی، مدیریت بازاريابي و ارتباط با مشتريان می گردد.به گزارش دبیرخانه این همایش: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های مدیریت شهری برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت با محوریت حمل و نقل ریلی با اعلام این که با انجام برنامه‌ریزیهای گسترده در تلاشیم تا سال 1404، سهم حمل و نقل همگانی در جا به جایی‌های اَبَر شهر تهران که در حال حاضر به بیش از 17 میلیون سفر در روز می‌رسد را به 75 درصد برسانیم، گفت: از این 75 درصد؛ 30 درصد سهم مترو، 25 درصد سهم اتوبوس‌ها و 20 درصد نیز سهم تاکسی‌هاست.

دکتر مازیار حسینی با تأکید بر توسعه مترو در دهه اخیر به ویژه گسترش جهشی مترو طی سالهای 95 و 96 افزود: در همه جای دنیا، مترو ستون فقرات حمل و نقل شهری است و بر این اساس، در 10 سال گذشته طول متروی تهران، دو برابر مترویی است که در تاریخ متروی پایتخت ساخته شده است.

وی با اشاره به این که با وجود تمام تنگناهای مالی، با تدابیر شهردار تهران و حمایت های شورای اسلامی شهر تهران، در زمینه توسعه متروی پایتخت کار بزرگی انجام شده، تأکید کرد: خطوط 6 و 7 مترو، خطوط قُطری هستند که یک سری از مناطق بی بهره یا کم بهره از مترو را به طور کامل تحت پوشش قرار می دهند و این دو خط به همراه خط متروی فرودگاه حضرت امام (ره) جمعاً حدود 100 کیلومتر طول دارند که با 60 ایستگاه در سال جاری و سال آینده به بهره برداری می رسند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، حسینی با بیان این که تا آخر امسال، قسمت های اصلی خطوط جدید مترو بهره برداری شده و تکمیل آن در سال آینده انجام خواهد شد، اظهار کرد: خط متروی فرودگاه حضرت امام (ره) به طول 35 کیلومتر، امسال به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید و 20 کیلومتر از خط 7 مترو با 8 ایستگاه و 8 و نیم کیلومتر از خط 6 مترو با 6 ایستگاه نیز امسال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که بخش جنوبی خط 6 مترو از دولت آباد در جنوب شرق تا میدان شهدا در مرکز تهران که به خط 4 مترو متصل می شود، امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر، 20 هزار نفر به صورت شبانه روزی در زیر زمین های تهران در زمینه حفر تونل ها و ساخت ایستگاه های مترو در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این که از لحاظ علمی ثابت شده به همان نسبت که طول خطوط مترو افزایش می یآبد، میزان آلودگی هوا و تعداد روزهای آلوده سال و حتی مقدار تصادفات رانندگی کاهش نیز می یآبد، اضافه کرد: با بهره برداری از خطوط جدید مترو، سهم حمل و نقل ریلی در جا به جایی های تهران در سال 96 به 20 درصد می رسد.

حسینی با اعلام به این که در بحث واگن‌های مترو، دولت محترم به ما قول داده تا بابت مطالبات مترو، 1200 دستگاه واگن در اختیار متروی تهران قرار دهد، گفت: اگر این تعداد واگن توسط دولت محترم تأمین شود، سرفاصله حرکت قطارهای مترو را می توانیم به استاندارد 2 تا 3 دقیقه کاهش داده و به این ترتیب، حدود 10 میلیون سفر در روز را با مترو تحت پوشش قرار دهیم.

وی در پایان با تأکید بر این که 20 هزار مهندس و کارگر مترو با تمام توان و به صورت 24 ساعته در تلاش هستند تا افزایش ظرفیت مترو به روزانه حدود 10 میلیون سفر را محقق کنند، خاطرنشان کرد: کاری که طی سال جاری و سال آینده قرار است در زمینه توسعه متروی تهران انجام شود، برابر با 56 درصد کل مترویی است که در تاریخ متروی پایتخت ساخته شده است.

پژوهشگران علاقه مند در زمینه ارسال مقالات کنگره جامع بین المللی مدیریت ودسترسی به تاریخ های مهم این همایش می توانند لینک های مربوطه را کلیک نمایند.


272
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 




مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران