همایش بین المللی مدیریت ایران




جستجو در پایگاه اینترنتی کنگره مدیریت
Loading
اخبار روز
بهره وری سازمان های دولتی

بهره وري سازمانهاي دولتی هر کشور، یکی از مهمترین مؤلفه هاي توسعۀ آن کشور محسوب میشود.


ادامه مطلب ...

روش های تحقیق در بازار وتفاوت آن با تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند 


ادامه مطلب ...

استراتژی بازار محوری

در اين مقاله ضمن بررسي ابعاد استراتژي بازار محوري به رابطه ي آن با اهداف بازاريابي توجه شده است . 


ادامه مطلب ...

مدیریت انتقال تکنولوژی

اهميت تكنولوژي به عنوان عامل اصلي و موتور توسعه اقتصادي در جهان امروزمشخص است . تكنولوژي در دامان دانش پرورش مي يابد.


ادامه مطلب ...

تصمیم گیری ومدلهای آن

آيا تصميم گيري، پديده عجيب و ناشناخته ايست يا آنكه كار راحت و ساده ايست؟ هنوز معلوم نيست كه چگونه، چه موقع و كجا تصميم ساخته و پرداخته مي شود.


ادامه مطلب ...

فرایند توسعه محصول جدید

متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است


ادامه مطلب ...

مدیریت و مالکیت فکری در سازمانهای دانش بنیان

فرایندهای مستندسازی دانش های کسب شده و یافته های پژوهشی با بهره گیری از مصادیق مالکیت های فکری (به ویژه ثبت اختراعات) و حقوق ناشی از آنها، از فرایندهای ضروری جهت پشتیبانی است.

 


ادامه مطلب ...

معرفی رشته مدیریت فناوری اطلاعات

6 شهریور 1395

کنگره بین المللی جامع مدیریت ایران با هدف بررسی دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی ارزنده پژوهشگران در زمينه مديريت و صنعت، معرفی نوآوری های دانش مدیریت وصنعت درحوزه داخلی و بین­ المللی و تبادل دیدگاه ها، با محوریت مدیریت مالی و سازمان های اقتصادی، مدیریت در شرایط تحریم اقتصادی، مدیریت بازاريابي و ارتباط با مشتريان می گردد.این گزارش توسط واحد جمع آوری اطلاعات این همایش گردآوری شده است:

معرفی رشته مدیریت فناوری اطلاعات

هدف از این رشته عبارت است از : تربیت کادر متخصص جهت ایجاد پایگاه اطلاعات در سازمان که به تصمیم گیری بهتر مدیران منتهی می شود .

آینده شغلی

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت و منابع انسانی، همچنین با فراگیری مباحث تخصصی و آشنایی با دروس کامپیوتر و IT، امکان برقراری ارتباط با سطوح عملیاتی و هدایت موسسات تولید کننده نرم افزار یا واحدهای نرم افزاری از سازمانهای بزرگ را خواهند داشت. متاسفانه به دلیل نبود تجربه فارغ التحصیلان این رشته در بازار کار، در عمل به امور کارشناسی در واحدهای تحلیل گری سیستمها یا پشتیبانی از نرم افزارهای تولید شده گمارده می شوند و امور مدیریتی به آنها سپرده نمی شود.

گرایشها

گرایشهای این رشته شامل کسب و کار الکترونیک ، مدیریت منابع اطلاعاتی ، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت دانش می شود
گرایش کسب و کار الکترونیکی
یکی از جدیدترین گرایش های رشته مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که ترکیبی از آموزش های دروس مدیریتی و دروس مربوط به تکنولوژی های نوین را در خود جای داده است. از دید بسیاری از مدیران و کارشناسان آموزشی، جهان امروز به رشته ای نیازمند است که فارغ التحصیلان آن هم برای مدیریت آموزش دیده باشند و هم بتوانند برای سازمان های خود با استفاده از تکنولوژی های نوین باعث افزایش کارایی و بهره وری شوند.
دروس تخصصی این گرایش شامل کسب و کار الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، دولت الکترونیکی، مدیریت زنجیره تأمین، بازاریابی الکترونیکی، مسائل حقوق تجارت الکترونیکی و مدیریت روابط مشتری می باشد.
گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی
هدف از مدیریت منابع اطلاعاتی، به ­کارگیری مراحل و مهارت­های مدیریتی مناسب و استفاده از ابزارها و فناوری مناسب در فرآیند تولید، فراهم­ آوری، سازمان­دهی، پردازش، اشاعه و استفاده از منابع اطلاعاتی درون و برون سازمانی به عنوان عاملی مهم در راستای دستیابی به اهداف و مقاصد سازمانی است.
در این گرایش تمرکز بر روش­های مختلف توسعه سیستم­های اطلاعاتی و کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان با تأکید بر روش­های مدیریت پایگاه داده ­ها، ابعاد انسانی کنترل و فناوری اطلاعات، نحوه پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش و گسترش ارتباطات مبتنی بر کامپیوتر می­ باشد.
گرایش سیستم­های اطلاعاتی پیشرفته
هدف از این گرایش، آشنایی و توانایی توسعه انواع مختلف سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته نظیر سیستم­های خبره، سیستم­های پشتیبانی تصمیم­ گیری، سیستم­های اطلاعاتی استراتژیک و .... در راستای کمک به متخصصان انسانی و یا جایگزینی جزئی آنان در زمینه‌های محدود تخصصی می­ باشد.
دانش­ آموختگان این گرایش با بکارگیری سیستم­های مناسب، اطلاعات مورد نیاز مدیران، علی ­الخصوص مدیران رده بالا را از بیرون سازمان جمع آوری نموده و در اختیار مدیران قرار می ­دهند .همچنین با به­ کارگیری داده ­های موجود در پایگاه­های داده ­ای و با استفاده از مدل­های تصمیم­ گیری، اقدام به تولید راه حل­ هایی برای تصمیم ­گیری می­ نمایند تا بتوان مدل­های تصمیم­ گیری پیچیده را در تصمیم ­گیری ها به کار گرفت.
گرایش مدیریت دانش
مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. این موضوع در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از گرایش های نسبتا جدید رشته مدیریت فناوری اطلاعات می باشد.
دروس تخصصی این گرایش شامل استراتژیهای مدیریت دانش، مدیریت دانش در سازمانها، فرایندهای مدیریت دانش و فناوریهای مدیریت دانش می باشد.

پژوهشگران علاقه مند در زمینه ارسال مقالات کنگره جامع بین المللی مدیریت ودسترسی به تاریخ های مهم این همایش می توانند لینک های مربوطه را کلیک نمایند.

برچسب ها : همایش ، همایش بین المللی ، معرفی همایش ، گواهی ، گواهی نامه ، کارشناسی ارشد ، دکترا ، مجلات برتر ، فراخوان مقاله ، پایان نامه، جزوه های ارشد ، کنکور ارشد ، گواهی نامه کنگره ، گواهی نامه کنفرانس ، گواهی نامه همایش ، چاپ مقالات ،نخستین کنگره بین المللی جامع مدیریت ایران ، چاپ مقالات ISI و ISC دریافت مقاله ،فراخوان مقاله ، ثبت نام ، تدوین مقاله ، گواهی پذیرش مقاله ، گواه پذیرش مقالات ، اساتید ، پژوهشگران ،درباره مقاله ،نشریات معتبر 

 


261
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 




مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران