جستجو در پایگاه اینترنتی کنگره مدیریت
Loading
اخبار روز
بهره وری سازمان های دولتی

بهره وري سازمانهاي دولتی هر کشور، یکی از مهمترین مؤلفه هاي توسعۀ آن کشور محسوب میشود.


ادامه مطلب ...

روش های تحقیق در بازار وتفاوت آن با تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند 


ادامه مطلب ...

استراتژی بازار محوری

در اين مقاله ضمن بررسي ابعاد استراتژي بازار محوري به رابطه ي آن با اهداف بازاريابي توجه شده است . 


ادامه مطلب ...

مدیریت انتقال تکنولوژی

اهميت تكنولوژي به عنوان عامل اصلي و موتور توسعه اقتصادي در جهان امروزمشخص است . تكنولوژي در دامان دانش پرورش مي يابد.


ادامه مطلب ...

تصمیم گیری ومدلهای آن

آيا تصميم گيري، پديده عجيب و ناشناخته ايست يا آنكه كار راحت و ساده ايست؟ هنوز معلوم نيست كه چگونه، چه موقع و كجا تصميم ساخته و پرداخته مي شود.


ادامه مطلب ...

گام پنجم در نگارش مقاله

3 مهر 1395

 گام پنجم: طراحی محتوای بخشهای اصلی مقاله


 یک مقاله معمولا تشکیل شده است از ۱) مقدمه، ۲) مرور ادبیات، ۳) روش شناسی، ۴) یافته ها و تحلیل، ۵) بحث و نتیجه گیری. بر اساس ایده، نوآوری و متدلوژی مقاله که در بالا تعیین شد، بایستی در هر کدام از این پنج جزء مقاله پاسخ این سوالات را بگوییم:

۱-   مقدمه

a.     ایده اصلی مقاله چیست؟

b.     چرا این ایده مهم است؟

c.       چه نوآوری انتظار می رود که این مقاله داشته باشد ؟

d.     ترتیب مطالبی که در ادامه مقاله می آید چیست؟

۲-   مرور ادبیات

a.     چه کارهایی تا به حال در ارتباط با ایده اصلی مقاله صورت گرفته است؟

b.     چه خلآیی در کارهای گذشته وجود دارد که نشان می دهد نوآوری مقاله ما واقعا جدید است؟

c.       مفاهیم و مبانی نظری ای که مقاله ما بر آن استوار است کدام است؟

۳-   روش شناسی

a.     سوال تحقیق مقاله ما چیست؟

b.     طراحی کلی تحقیق ما کدام است؟

c.       چه قدمهایی را برای استخراج یافته های تحقیق و پشتیبانی آنها برداشته ایم؟

d.     چه ابزارهایی در این راه استفاده شده است (ابزارهای جمع آوری داده ها و تحلیل آنها)؟

۴-   یافته ها و تحلیل

a.     نتایج تحقیق ما چه هستند؟

b.     این یافته ها چگونه پاسخ سوال تحقیق ما را می دهند؟

۵-   بحث و نتیجه گیری

a.     یافته های تحقیق ما چه ارتباطی با مطالعات و کارهای مرتبط انجام شده قبلی دارد؟

b.     چه یافته های جدیدی (نوآوریهایی) را به کارهای قبلی اضافه می کند؟

c.       چه ضعفها و محدودیتهایی مقاله ما دارد؟

 

d.     چه پیشنهاداتی برای پژوهش های بعدی می توان داد؟

بدينوسيله از كليه علاقمندان دعوت به عمل می آید، جهت ارسال مقالات از طریق سایت کنگره جامع مدیریت ایران  و براساس ضوابط مندرج در سايت اقدام نمایند.

برچسب ها: مدیریت ریسک، مدیریت در شرایط تحریم اقتصادی، مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات، مدیریت صنعتی و اجرایی، مدیریت بحران، مدیریت و مهندسی کیفیت، مدیریت پروژه، مدیریت دانش و تکنولوژی، مدیریت حمل و نقل، مدیریت بازاريابي، مدیریت بازاريابي و ارتباط با مشتريان، مدیریت برند، مديريت ارتباط با مشتريان، مدیریت مالی شرکت‌ها، مدیریت دانش، مدیریت تبلیغات، مدیریت پولی، مدیریت پولی و بانکی، مدیریت بانکی نمایه شدن مقاله مدیریت ، نمایه شدن مقالات مدیریت ، ارسال گواهی نامه مدیریت، دریافت گواهی پیش از موعد مدیریت جامع ، هیات علمی مدیریت ، نگارش مقاله مدیریت، نخستین کنگره بین المللی جامع مدیریت ایران ، راهنمای نگارش مقاله مدیریت ، ثبت نام همایش مدیریت ، تدوین مقاله مدیریت، گواهی پذیرش مقاله مدیریت 


363
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 

مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران